За нашите клиенти, яки идеи или нищо!
от Update.bg
16.04.2019
Мисия и цел
B62 е един готин и много як клиент. Модерно заведение в центъра на Бургас, което привлича хората с въображение. И тъй като клиентите винаги трябва да се изненадват с нещо ново, от екипа на B62 искаха да зарадват клиентите си с нещо различно, и възложиха мисията на нас. Споделяйки решението си с нас, ние като едни млади и будни пчелички, много се зарадвахме, и веднага се заехме със задачата. Разбира се, в началото всяко начинание е трудно и ни трябваше малко повече време, за да измислим нещо наистина ново, и интересно. Основната цел беше популяризиране на бранда в социалните мрежи, като преценихме, че ще наблегнем повече на Instagram. В този момент брандът вече беше изградил познаваемост във Facebook и беше време да се развива, и в другите платформи.
Знаехме, че в Instagram аудиторията е малко по-различна и трябва да се насочим към по-младежки визия и изпълнение. Едно от хубавите неща в екипа ни е, че има хора от различни таргет аудитории, което ни позволява да разглеждаме брандовете от доста гледни точки.
Идеята
Направихме някой друг тегел по „Богориди“, разходихме се из Морската градина и седнахме да изпием по нещо разхлаждащо при нашите приятели от B62. Нали си имаме инфлуенсъри, и няколко почнаха да се снимат, както винаги. Селфи тук, селфи там, малко с коктейла, всички заедно и всеки по отделно, картинката ви е ясна. Тогава тъкмо беше нашумяла опцията на Instagram за собствен Instagram filter. Така идеята изкочи в главата ни. Ами да, защо не? Модерен Lifestyle Bar със собствен филтър за Instagram. Аудиторията, в която се прицелихме бяха предимно жени между 18 и 30 години.
Реализацията
Нашите инфлуенсъри много се зарадваха, че идеята се хареса на клиента ни и веднага запретнаха ръкави. Успяха сами да създадат филтър за ретуш на снимката, с готин бакграунд и брандиране на снимката с логото на B62 и слоугана “Cocktail night”. Филтърът се превърна в идеалното допълнение към коктейлните вечери в бара, хората обичат да си щракват по няколко селфита с коктейлите и да се тагнат от мястото на събитието. Какво по-вайръл от това може да има? За да популяризираме филтъра, направихме рекламна кампания с видео криейтив в Instagram формат, който представяше забавни сцени с нашата героиня Ани. Докато скучае и търси с какво да се разведри, Ани научава за нашият нов филтър, който е толкова як и готин, и тя няма как да пропусне да го използва. За да популяризираме филтъра в заведението, изработихме и флаери, които да запознаят клиентите с новата „придобивка“ на заведението и да ги накара да използват филтъра на място, за да се забавляват още повече, докато правят своите редовни селфи-снимки. Имаше дори и такива клиенти, които за първи път си правеха такива селфита, но им беше интересно и забавно, докато го правят.
Успехът идва бързо
Резултатите не закъсняха. За периода на кампанят от 30 дни нашият филтър достигна:
50K – Ompressions
10K – Opens
6 K – Captures
И всички бяха доволни!