"Има два типа хора" и хапване за всички

Велислава Огородник

от Велислава Огородник

23.04.2019

Срещата на две поколения

Вече 30 години хлебозавод “Милена”  захранва Бургас и Черноморието с вкусен хляб и любимите български закуски. Затова и присъствието на фирмата в социалните мрежи бе задължителен елемент, без който всеки уважаващ себе си бизнес, не би могъл да продължи да работи целенасочено. Затова и от ръководството на фирма “Милена” се обърнаха към нас като партньор, който да изгради и поддържа тяхното онлайн присъствие. Желанието на една “стара” традиция бе да се представи по-нов, интересен и свеж начин, за да резонира и кореспондира на един разбираем език с аудиторията. Затова и задачата ни беше колкото трудна, толкова и лесна. Това раздвоение вдъхна живот на нашата идея.

Колко различни видове хляб и закуски има? Колко различни потребители?

Едни обичат да закусват, други – не. Едни похапват повечко хляб, други може дори изобщо да не консумират. Едни обичат мекички със сладко, други – със сирене. Какво по-просто от това – да събереш всички типове хора на едно място, да намериш най-малкия общ знаменател и да ги разделиш на две основни категории.

Идея - мечта

Идеята страшно много ни допадна и нямахме търпение да я приведем в действие. Искахме не просто да покажем на потребителите, че “Милена” запазва младежкия си дух и присъства напълно равностойно на младите фирми и в социалните мрежи. Искахме да ангажираме потребителите като ги направим част от това преживяване и им покажем, че ги разбираме, и че продуктите на “Милена” произхождат именно от техните нужди. Като част от тази потребителска група, още по-лесно можехме да разберем как клиентите избират хляба си, какво обичат да похапват и така успяхме бързо и лесно да си изберем всеки два типа хора.

Реализацията

Слоуганът на кампанията стана “Има два типа хора”, а целта – визуално да покажем как един и същи продукт хората предпочитата да го консумират по различни начини,но идеята беша лесна. Предстоеше реализацията. За целта екипът ни се наслади на два дни вкусни и забавни моменти, в които трябваше да заснемем и представим идеята си визуално. Имахме няколко вида хляб – бял и типов, нарязан и цял, питки и франзелки, както и различни видове закуски. Отделно трябваше да се снабдим с допълнително продукти, защото все пак хлябът не се консумира просто така. Запасихме се с продукти, поехме дълбоко въздух и превърнахме офиса във вкусно студио. Пекохме хлебчета, оформяхме сандвичи, мазахме филийки и облизвахме пръсти, подправяхме сосове, мацахме се с мед и сладко и снимахме, и хапвахме. И в този процес дори самите ние научихме по нещо ново за всеки от екипа. Сами разбирате, че толкова снимане и хапване не е добре за един ден, та и затова пирът продължи почти два дни. На втория ден, доволни от резултата се почерпихме още малко и вече бяхме готови да се заемем с кампанията.


Дигитална кампания

С вече готови кадри и доста насъбрани сили, подготвихме различните криейтиви, и вдъхновени от работния процес, даже нямахме затруднение при създаването на копи-тата. Всичко се изливаше директно от сърцето и опита ни. Създадохме рекламна кампания с цел Brand Awareness, с минимален бюджет, която пуснахме за период от 30 дни. Кампанията бързо набра популярност като в края на периода резултатите бяха близо 400 000 ангажирани само за регион Бургас.

Още от журнала

icon-swipe