Какво да (не) правим в Instagram?

Update.bg

от Update.bg

15.07.2022

Instagram набира все повече скорост в света на дигиталната реклама и отдавна не е просто платформа за тийнейджъри. Бизнесите сериозно се замислиха и започнаха да влагат сериозни усилия във всяка една социална мрежа, в която биха могли да спечелят още клиенти.

Затова днес ще ви представя няколко кратки съвета за нещата, които трябва и не трябва да правим в Instagram:

 

Не бъдете обсебени от грида

Ако преди се държеше изключително много на това строго да поддържаме грида си и дори да бъдем обсебени от него, то днес нещата стоят малко по-различно. Да, гридът е нашата визия, но понякога когато се вманиачим в него, загубваме цялостната картина.Особемо пък ако говорим за личен бранд, блог и т.н. На първо място важното е да създаваме съдържание, което да се възприема лесно, да бъде лесно за споделяне, както и да е подходящо за запазване. Стойността, която даваме на потребителя, определя и това как ще се развива профила ни по-нататък, което именно е и следващата точка.

 

Създавайте значими взаимоотношения и давайте стойност

И това важи с пълна сила за всяка един дигитален канал. Бъдете естествени, показвайте само реални неща от вашия бизнес или за себе си. Без филтри, без помпозност. Аудиторията все някога ще разбере, ако това, което създавате като визия в дигиталния свят, няма общо с реалния. А добавената стойност винаги заздравява отношенията, тъй като кой би отказал допълнителна стойност?

Използвайте story-та с цел

Недейте просто да решервате постове или да правите някакви сторита само, защото трябва да използвате този инструмент. Свържете се с аудиторията си на по-високо ниво. Не случайно платформите създават допълнително инструменти за комуникация с аудиторията. Използвайте ги!


Бъдете консистентни

Да, отново до болка познато, но няма как да спрем да повтаряме един от най-важните фундаменти. Създаването на content calendar, който да съдържа различни стратегии и формати, ви позволява изграждането на правилната работа с дигиталните канали. Не правете грешката да публикувате неконсистентни и несвързани съдържания, които създавате просто ден за ден.


Изградете стратегия и работете по нея.

Ако имате нужда от съвет или съдействие относно изграждането на вашата стратегия или друга помощ за дигиталните канали, ние от дигитална агенция Update.bg сме насреща.

 

Още от журнала

icon-swipe
КОНТАКТИ