Какво е email sequence? Част 1

Деница Чолакова

от Деница Чолакова

15.04.2023

Email sequences са мощен инструмент, ако знаете как да ги използвате. Следвайте тези най-добри практики и извлечете максимума от своите имейл последователности.

Имейл маркетингът е рентабилен начин да достигнете до вашата целева аудитория, да увеличите реализациите и да подобрите възвръщаемостта на инвестициите си. С правилната имейл стратегия можете да подобрите продажбите и да генерирате трафик на сайта, докато създавате персонализирано съдържание за вашата целева аудитория. Ако сте използвали имейл маркетинг преди, вероятно вече знаете и се възползвате от неговите предимства. Изпращането на електронно съобщение обаче бледнее в сравнение с ефективността на създаването на email sequences за водене на потенциални клиенти през пътуването на клиента и насърчаване на продажбите.

Как email sequence може да подобри вашата имейл маркетинг стратегия?

Email sequences могат да се използват за фирми от всякакъв вид, за да задържат клиенти и да увеличат приходите. Те ви позволяват да изпращате персонализирани съобщения до клиентите въз основа на различни стратегии за насочване. 

Какво е email sequence?

Email sequence е поредица от маркетингови съобщения, насочени към вашата аудитория по зададен график. Тези имейли са предназначени да ангажират вашата аудитория и да изградят отношения с нея. С помощта на email sequence можете да подхранвате потенциални клиенти, да увеличавате реализациите и дори да генерирате повече продажби. Email sequences могат да се използват и за информиране на вашите абонати за вашите продукти или услуги, както и за информиране за нови оферти и промоции. Ако вече използвате софтуер за имейли, знаете, че има няколко вида автоматизация, които могат да се използват за достигане до вашата аудитория. С последователността на имейлите вие ​​използвате софтуер за автоматизация на маркетинга, за да настроите и публикувате тези кампании в зависимост от действията, които са предприели на вашия уебсайт. Email sequences са известни също като имейли от жизнения цикъл и автоматизация на имейл маркетинга, защото ви позволяват да планирате изпращането на конкретно съдържание. Имейлите с маркетингова последователност могат да се изпращат до клиенти или потенциални клиенти в зависимост от типа бизнес, който управлявате. Те могат да приветстват нови клиенти и да се ангажират с тях редовно, за да запазят вашата марка на върха на съзнанието им и да ги направят по-склонни да купуват вашите продукти и услуги.

Какви са предимствата на email sequence?

Основната цел на създаването на автоматизирана поредица от имейли е да подхранва потенциални клиенти и да насърчава продажбите. В допълнение, с правилната автоматизирана последователност от имейли можете да увеличите задържането и ангажираността на клиентите, за да развиете бизнеса си, като изпращате на клиентите имейли след покупка, лоялност и повторно ангажиране, за да върнете клиентите обратно на вашия сайт. Освен това email sequences са много мащабируеми, което ви позволява да настроите автоматизация, която върши цялата тежка работа вместо вас. Например, вместо да изпращате всеки имейл поотделно, вашият софтуер за маркетингова автоматизация ще се погрижи за това; трябва да го настроите само веднъж и да наблюдавате кампанията. Доказаното предимство на email sequences за бизнеса е, че те увеличават продажбите. Повече имейли означават повече възможности за свързване с вашата целева аудитория; колкото по-персонализирани са имейлите, толкова по-добре. Можете също така да адресирате конкретни цели на клиента с последователност от имейли, като им дадете отстъпки, за да ги върнете обратно на вашия сайт, за да завършат процеса на реализация.

Продължете към част 2.

Ако имате нужда от помощ с изработката на уеб сайт или поддръжка на социални мрежи не се колебайте да се свържете с нас при първа възможност.

Още от журнала

icon-swipe
КОНТАКТИ