Как повишихме трафика към нов уебсайт с 200% само със смяна в подхода?

Велислава Огородник

от Велислава Огородник

15.03.2023

Клиент с простичко желание.

  • Един от първите ни клиенти за тази година е Cash Express – дългогодишен партньор на Western Union за България, който осигурява бързи, удобни и надеждни възможности за извършване на парични преводи на територията на България и чужбина.
  • Клиентът ни бе решил да смени стария си сайт с нов, което го бе изправило пред нов проблем – нуждата да повишат трафика към новия сайт.
  • За целта те се обърнаха към нас и нашите дигитални пчелички веднага приеха задачата – повишат трафика към сайта, както чрез реклама, така и органично.
  • Схемата ни е добре позната и тук нямаше нужда от прекалено мислене. Вече знаехме какво да правим.
  • Напълно рационален подход.
  • Още след като приключи първоначалния ни разговор с клиента, решихме че няма нужда от чакане и се захванехме директно за работа.
  • Създадохме Google Ads акаунт, тъй като до този момент клиентът все още нямаше такъв. Проверихме кои са най-големите градове, с разположени в тях офиси и създадохме реклама в Google по търсене на ключови думи.
  • Създадохме 6 SEO оптимизирани статии за съответните градове – София, Пловдив, Варна, Шумен, Стара Загора и Русе, като по този начин успяхме да индексираме всички градове на първа страница в Google Search.
  • Създадохме Facebook Pixel и го имплементирахме в уеб сайта. След това създадохме Custom Audience на хората, посетили уебсайта, както и Lookalike аудитория.
  • Допълнително се фокусирахме върху изграждане на remarketing капмания във Facebook отновно с цел насочване на потребителите към сайта, за да можем да атакуваме от всички страни.
  • Целта е постигната.
  • Успяхме да увеличим трафика към сайта с над 200 % в сравнение сс стария сайт, като използвахме същите бюджети, които компанията беше използва в предишни кампании.
  • Кампанията все още е активна (до момемнта на публикацията и ще остане активна, докатао работи) и продължава да повишава посещенията в сайта.
  • Партньорите ни са доволни, а това означава максимум удовлетворение за нас и още един катализатор на нашето развитие.

Още от журнала

icon-swipe