Понякога обикновеният подход е най-доброто решение!

Велислава Огородник

от Велислава Огородник

20.04.2020

Клиентът

Нашите клиенти от Елит Ауто са една от най-добрите авто школи в Бургас. Смеем да го твърдим, тъй като някои от нашите колеги сами са се убедили в професионализма и перфектното обучение, което школата предоставя. Когато се обърнаха към нас с молба за добра реклама, ние знаехме, че си заслужава да ги представим на аудиторията. Затова и тук задачата ни не беше много трудна. Честo сме чували младежите да се оплакват от лоши инструктори, да ги е страх от шофирането или пък да се окаже, че начинът на преподаване на инструктора, не им допада и нещата не се получават. Когато говорим за вземане на разрешение за шофиране, това си е сериозна работа. Ето защо бяхме толкова щастливи, че можем да съдействаме на професионалистите от Елит Ауто.

 

Напълно обикновен подход.

Всички знаем, че когато избираш инструктор за шофиране, трябва да бъдеш много внимателен. Нужно е да намериш точния човек, който да преподава с разбиране и професионализъм. Защото не всеки е роден да бъде учител. Но както ви споменахме, ние вече познавахме екипа и методите на школата, затова и за нас не беше трудно да ги представим. За да можем да създадем перфектната реклама за тях, искахме да изберем лице, на което всички могат да се доверят. Но не какъв да е модел, а някой, който вече се е срещнал с техния професионализъм. Някой, който да бъде близо до аудиторията, и да може да спечели доверието й. Така се запознахме Теди, по-известна вече като Теодора Мудева.Тя тъкмо беше грабнала приза Мис България 2018 г., но също така в този момент караше и шофьорските курсове, именно при нашите клиенти – Елит Ауто. Решихме, че Теди ще бъде идеалното парче от новия ни работен пъзел, поради прясната известност – една Мис България винаги е страхотна възможност за реклама.

Най-вече тя беше запозната със школата и начина на обучение, а не беше просто нает отнякъде модел. Доверието в нея растеше не само заради известността, а поради простичкия факт, че принадлежи към нежния пол. Това ни позволи да таргетираме аудиторията си и към двата пола. От една страна, красотата винаги привлича окото, от друга страна, увереността й и testimonial видеото, което направихме, нямаше как да не се хареса и на нежната половинка, и те да не се доверят на нашия клиент. 

За да може да достигнем до всички желаещи да карат шофьорски курсове, без знаечние за какво превозно средство, включихме и кадри с Теди на мотор, както и двама от учениците на школата, които перфектно се включиха за страхотен завършек на видеото. В последствие установихме, че сме постигнали тази цел и сме успяли да привлечем и по-голямата част от мотолюбителите, особено и поради факта, че кампанията стартира малко преди началото на откриването на летния мото сезон. Право в 10-ката!

 

Резултатът

Кампанията, която създадохме в социалните мрежи беше Brand Awareness, като целта ни беше да достигнем наистина до голяма аудитория. Защото курсове карат не само младежите, но и възрастни, които тепърва са решили, че е време да се сдобият с превозно средство, такива, които искат да опреснят знанията си или пък лица, които имат нужда да подобрят уменията си за шофиране. Така че аудиторията, на която заложихме беше между 17 и 45 г. на територията на Бургас и региона. Периодът на кампанията беше 30 дни, а криейтивите на които заложихме бяха основно снимки с Теди, както и 2 видеа с нейно участие.
Кампанията завърши със 500 000 Impresion и 50 нови клиенти.

Още от журнала

icon-swipe