Доказани съвети за повече последователи в социалните мрежи

Доказани съвети за повече последователи в социалните мрежи

Доказани съвети за повече последователи в социалните мрежи

Искате да увеличите аудиторията си в социалните мрежи с органични последователи, които наистина се интересуват от вашата марка? Тези методи работят.

През 2020г. над 3,6 милиарда души по света са използвали социални мрежи, като се очаква този брой да нарасне до близо 4,41 милиарда до 2025г.

Това са много потенциални потребители, които трябва да достигнете.

Последователите ви могат не само да повлияят на решението на хората, които се опитват да решат дали да ви следват или не, но също и на влиятелни лица в социалните мрежи и други бизнеси, които може да са готови да си сътрудничат, ако имате достатъчно силни последователи, за да си струва начинанието.

Наличието на голям брой последователи може да бъде от полза за вас и вашия бизнес дори извън ограниченията, на която и да е платформа за социални мрежи. Всъщност сайтовете за социално споделяне могат да помогнат за повишаване на SEO и насочване на трафик директно към вашия уебсайт.

Изглежда като инвестиция, която си заслужава, нали?

Тези съвети не са изброени в конкретен ред. Всички те са важни, но може да откриете, че определени методи имат повече смисъл за вашата марка и бизнес модел:

  • Изградете силна идентичност на марката, която да е запомняща се от аудиторията.
  • Следвайте определени акаунти и вие. Както всяка една здрава връзка, и тук трябва да има даване и вземане – което означава, че ще спечелите последователи, ако самите вие сте последовател.
  • Активно се ангажирайте със своите последователи. Вместо да третирате социалните си мрежи като непрекъснати рекламни кампании, подканете аудиторията си за разговори. Отговаряйте на коментари за вашите публикации и насърчавайте искрените дискусии.
  • Публикувайте съдържание, което да се споделя от аудиторията. Давайте стойност на съдържанието си. 
  • Създайте календар, за да планирате стратегически всяка една публикация.
  • Публикациите от една социална мрежа могат да водят с линк към друга социална мрежа. Създавайте хаштагове за вашата марка, които искате да бъдат идентични и последвани от аудиторията ви.
  • Изберете целеви хаштагове, които да са разпознаваеми и да кореспондират с марката, която представяте. 
  • Потърсете публикации в пресата, интервюта и съдържание, което кореспондира с вашата марка и го споделете с аудиторията. Така отново със съдържание давате стойност на марката.
  • Изграждайте партньорски кампании с компании и защитници на вашата марката.
  • Използвайте аналитични данни, за да адаптирате стратегията си. Измервайте кампаниите си.
  • Добра идея е да включите екипа си за обслужване на клиенти в плана си за социални мрежи, или като се координирате с тях, за да могат да отговарят директно на клиентите на марката.

Прочетете още: Нови функции за групи във Facebook за изграждане на по-силни общности