Нови функции за групи във Facebook за изграждане на по-силни общности

Нови функции за групи във Facebook за изграждане на по-силни общности

Нови функции за групи във Facebook за изграждане на по-силни общности

Meta пуска нови функции за групи във Facebook, за да подобри комуникацията между членовете, да укрепи общностите и да даде на администраторите повече начини да персонализират външния вид на групите и усещането в тях.

В допълнение, компанията споделя визията си за бъдещето на общностите във Facebook, което обединява функции от групи и страници на едно място.

Ето преглед на всичко, което беше обявено на неотдавнашната среща на върха на общностите във Facebook.

 

Още опции за администратори на група във Facebook

Администраторите могат да използват тези нови функции, за да направят своите групи по-уникални:

Персонализиране: Цветовете, фоновете на публикациите, шрифтовете и реакциите на емоджи, използвани в групите, вече могат да бъдат персонализирани.

Набори функции: Предварително зададени колекции от формати за публикации, значки, администраторски инструменти и други могат да бъдат включени за тяхната група с едно щракване.

Предпочитани формати: Изберете формати, които искате членовете да използват, когато публикуват във вашата група.

Поздравително съобщение: Създайте уникално съобщение, което всички нови членове ще виждат, когато се присъединят към вашата група.

По-силни връзки за членове

Членовете на Facebook групи могат да изграждат по-силни връзки, като се възползват от следните нови функции:

Подгрупи: Meta тества способността на администраторите на Facebook Group да създават подгрупи около конкретни теми.

Обществени чатове: Комуникирайте в реално време с други членове на групата чрез Facebook или Messenger.

Повтарящи се събития: Настройте редовни събития за членовете, които да се събират онлайн или лично.

Награди на общността: Раздайте виртуални награди на други членове, за да признаете ценен принос.

 

Нови начини за управление на общности

Нови инструменти ще улеснят администраторите да управляват своите групи:

Закрепени съобщения: Администраторите могат да закачат съобщения в горната част на групите и да избират реда, в който да се показват.

Персонализирани предложения: Admin Assist вече ще предлага предложения за критерии за добавяне и повече информация за това защо съдържанието е отхвърлено.

Вътрешни чатове: Администраторите вече могат да създават създаване на групови чатове за себе си и за други модератори.

 

Осигуряване на приходи и набиране на средства

Нов набор от инструменти ще помогне на администраторите на групата да поддържат своите общности чрез набиране на средства и осигуряване на приходи:

Набиране на средства: Администраторите могат да създават общностни, набиращи средства за групови проекти, за да покрият разходите за управление на групата.

Продажба на стоки: Продавайте стоки, които сте създали, като създадете магазин в рамките на вашата група.

Платено членство: Създайте платени подгрупи, за които членовете могат да се абонират срещу заплащане.

 

Прочетете още: Instagram позволява на всеки да споделя link връзки в story