Професионалните профили в Twitter вече са достъпни за повече бизнеси в САЩ.

Професионалните профили в Twitter вече са достъпни за повече бизнеси в САЩ.

Професионалните профили в Twitter вече са достъпни за повече бизнеси в САЩ.

Всички фирми вече могат да кандидатстват за професионален профил в Twitter, който предоставя достъп до изключителни функции. Засега това е възможно само в САЩ.

След първоначално пускане в малка тестова група, Twitter вече отваря приложения за професионални профили за всички заинтересовани фирми. Професионалните профили, въведени през април, превръщат стандартния профил в такъв, който е по-ориентиран към бизнеса.

Малък набор от фирми в САЩ тестваха новата опция за профил в Twitter през последните шест месеца. Сега той е готов за по-широко представяне. Преди това фирмите трябваше да бъдат поканени от Twitter, за да получат достъп до професионален профил.

Twitter вече има формуляр за кандидатстване, който фирмите да попълнят, ако се са заинтересовани. Бизнесът ще бъде одобрен, ако отговаря на основен набор от критерии за допустимост.

Ето повече за професионалните профили на Twitter, включително какво можете да направите с тях и как да кандидатствате за такъв.

Какво е професионален профил в Twitter?

Професионалният профил е безплатно надграждане на стандартния профил, което се предлага като опция за тези с професионални акаунти. Можете да използвате професионален профил, за да покажете информация, която не можете да представите в стандартен профил.

Предприятията, издателите, разработчиците и създателите могат да показват следната информация на страницата си с надграден профил:

- Бизнес местоположение: Посочено директно в профила и визуално показани на малка карта. Хората могат да докоснат картата/списъка на местоположението, за да отворят Google Карти и да получат упътване.

- Часове на работа (по избор): Покажете дните и часовете, когато хората могат да достигнат до вашия бизнес на физическо място.

- Методи за контакт: Активирайте опциите за клиентите да се свързват с вашия бизнес чрез някой или всички от следните методи:

  • Телефонно обаждане
  • Текстово съобщение
  • Директно съобщение в Twitter
  • Електронна поща

В допълнение, професионалният профил отваря достъп до подобрени функции, които не са достъпни за фирми със стандартен профил.

Twitter все още е в процес на разработване на тези функции, но някои от тях, които могат добавени към днешна дата са: 

- Модул за бюлетин: Добавете бутон за абониране към вашия профил, който позволява на потребителите бързо да се регистрират в пощенски списък.

- Модул за пазаруване: Позволява на вашия бизнес да показва въртележка с продукти в горната част на страницата на профила.

Кой отговаря на условията за професионален профил в Twitter?

За да имате професионален профил, първо трябва да имате професионален акаунт в Twitter. Стандартният акаунт може да бъде превърнат в професионален акаунт от екрана с настройки, като изберете „Превключване към професионален“. Оттам Twitter ще ви преведе през останалите стъпки.

Други критерии за допустимост:

Наред с професионален акаунт, вашият бизнес трябва да отговаря на следните критерии:

Трябва да имате физическо място, където работите с клиенти.

Трябва да сте базирани в САЩ и да използвате Twitter на английски.

Ако тези критерии са изпълнени, можете да продължите и да изпратите формуляр за кандидатстване.

Имайте предвид, че всеки бизнес може да подаде заявление, но Twitter ще прегледа всяко подадено заявление, за да се увери, че бизнесът отговаря на условията.

Как да кандидатствате за професионален профил в Twitter?

С данните за бизнеса си, изпращате кратък формуляр, за да се потвърди дали отговаряте на условията за професионален профил. Формулярът изисква име, адрес, информация за връзка с вас и часове на работа.

След подаване на заявлението, Twitter ще се свърже чрез имейл, за да потвърди или отрече вашето право на професионален профил.

 

Прочетете още: LinkedIn страниците вече могат да публикуват дълго съдържание в стил блог статии.