LinkedIn страниците вече могат да публикуват дълго съдържание в стил блог статии.

LinkedIn страниците вече могат да публикуват дълго съдържание в стил блог статии.

LinkedIn страниците вече могат да публикуват дълго съдържание в стил блог статии.

LinkedIn въвежда нова функция, наречена статии за страници, която ще позволи на компаниите да публикуват дълго съдържание.

Новите статии на LinkedIn за страници дават възможност на компаниите да публикуват дълго съдържание за първи път, вместо съдържанието да бъде ограничено от броя на знаците.

LinkedIn въвежда общо три нови функции:

  • Статии за страници
  • Събития на живо в LinkedIn
  • Начини за оптимизиране и измерване на изграждането на марка с LinkedIn Ads

Ето повече за всяка една от тях:

Статии за страници:

Потребителите на LinkedIn отдавна могат да публикуват по-дълго съдържание от личните си акаунти. Фирмените страници, от друга страна, бяха ограничени от брой знаци. Това вече не е така с новата инициатива на LinkedIn за статии за страници, която позволява на компаниите да създават и публикуват съдържание в стил блог статии с всякаква дължина. Статиите за страници също предоставят подробна информация за аудиторията, включително интересите на хората, които четат и взаимодействат със съдържанието

Ето как можете да публикувате статии. Първо влезте в административния изглед на страницата „Супер“ или „Съдържание“. След това под “Стартиране на публикация” щракнете върху “Напиши статия”.

Събития на живо в LinkedIn:

LinkedIn прави продуктите си „Scheduled LinkedIn Live“ и „LinkedIn Events“ да работят по-добре заедно, за да помогнат на страниците да достигнат до по-голям обхват и ангажираност. Представя се изцяло нов продукт, наречен LinkedIn Live Events, който комбинира стрийминг на живо с планиране на събития.

Допълнителните актуализации включват:

  • За достъп до LinkedIn Live са необходими по-малко последователи.
  • Автоматизиран и ускорен процес на преглед за кандидатите за LinkedIn Live.
  • Всички администратори на страници могат да стартират, след като страницата бъде одобрена.
  • Разширена регистрационна форма за събития.
  • Интеграция на водещ мениджмънт със Zapier.
  • Измервайте и оптимизирайте осведомеността за марката с реклами в LinkedIn.
  • Три актуализации на LinkedIn Ads ще помогнат на компаниите да работят за постигане на целите си за изграждане на марка и да измерват резултатите.

Начини за оптимизиране и измерване на изграждането на марка с LinkedIn Ads:

Тази нова функция позволява на компаниите да измерват въздействието на LinkedIn Ads върху тяхната марка, като вземат базовата линия на възприятието на тяхната марка. Въздействието на рекламите върху марката на компанията ще бъде тествано спрямо основните показатели, открити в базовия отчет. Компаниите вече могат да оптимизират LinkedIn Ads за разпространение до определен брой уникални акаунти на членове. Това ще помогне да се гарантира, че рекламите се показват на нова и подходяща аудитория, вместо да се показват на едни и същи потребители отново и отново. Преглеждайте прогнозния обхват и честотата на кампаниите за осведоменост за марката и измервайте резултатите в отчитането на Campaign Manager.

 

Прощетете още: Как да верифицирате своята Facebook страница или акаунт?