Топ новини от социалните мрежи
от Деница Чолакова
15.03.2023
Тик Ток иска свят без “бисквитки”.
Глобалната маркетингова агенция Dentsu Digital се обедини с Tik Tok, за да предостави алтернативен метод за измерване на поведението на онлайн клиентите им за маркетингови цели. Той позволява на търговците да идентифицират определени действия, като влизане и изпращане на формуляри, от които могат да планират своите кампании.
TikTok представи „Series“ за създатели на видеата.
Това може да бъде доста интересно! TikTok предлага на създателите възможността да осигурят приходи от съдържанието си чрез издаването на „премиум серии от съдържание“. Потребителите могат да платят за достъп до колекция от съдържание с до 80 видеоклипа.
Google добавя технологията Generative AI към своя Workspace Suite
Въпреки опасенията им, Google върви с пълна сила към генеративния AI свят. Компанията обяви, че смята да добави множество генеративни AI функции към Slides, Gmail, Docs и други. Целта на тези допълнения е да ускорят работните процеси и да помогнат за организирането и автоматизирането на задачите.
Нови функции, добавени към Facebook Reels
Актуализациите и новите функции бяха обявени от Meta.
Те включват:
Възможност на Facebook спомените да се превръщат в Reels;
Аудио предложения за синхронизиране на вашето видео с конкретен ритъм или песен;
Разширена максимална дължина (90 секунди);
Шаблони.
TikTok добавя категория “Sounds for Business”
Трябва да бъдеш винаги в тенденциите по отношение на Тик Ток платформата. За това от компанията са направили нова категория за бизнеса, която включва аудио библиотека с най-известните парчета за брандовете.
Като дигитална агенция, ние винаги се стремим да бъдем в крак с новите тенденции и да следим новините в социалните мрежи и не само. Очаквайте и другите ни новини свързани със Google ads, Facebook ads и SMM.