Logo design brief
1. Дефинирайте Вашия бизнес
В тази част ще започнете с дефиниране на вашия бизнес. Запишете името на вашия бизнес (и слоган, ако имате такъв), какво предлагате, какви са целите Ви и кои са Вашите клиенти и конкуренти.
1.1 Напишете името на Вашата компания
Когато записвате името на фирмата си, не забравяйте да включите всички конкретни искания за главни букви, интервали и специални символи – например: Ъпдейт.БГ
1.2 Опишете какво предлага Вашата компания
Включете в 1-2 изречения това кои сте вие или Вашият екип (ако е приложимо) и какви продукти / услуги предлагате.
1.3 Опишете какви са целите на компанията
Накратко опишете какво е Вашето "защо" и каква е причината да го правите.
1.4 Определете Вашата целева аудитория
На кого Вашата компания трябва да служи? Напишете 1-2 изречения и се опитайте да бъдете конкретни тук. Включете подробности като демографски данни, хобита, интереси и / или ценности.
1.5 Избройте няколко конкурента
2. Очертайте Вашите предпочитания за дизайн
2.1 Изберете Вашия тип лого
Има няколко вида лога, но основната разлика е, че някои лога имат икони, докато други са базирани само на име. Решете дали искате базирано на икони лого (лого, което включва символ или форма) или искате да го оставите само като име на Вашата компания.
2.2 Определете стил на логото
За да направите това, опитайте да мислите за Вашето лого като за индивидуалност. Кои прилагателни бихте използвали, за да го опишете?
Ето някои от основните прилагателни, които могат да изразят вида и усещането на Вашето лого и какво означават те по отношение на елементите на дизайна на логото. За най-добри резултати изберете между 1-3 черти, но опитайте да се придържате към 2, ако можете.
Модерен |
Модерните дизайни често се отличават с изчистени линии |
Класически |
Ако искате нещо по-ретро, помислете за класически дизайн |
Минимал |
Тези лога съдържат минималния дизайн и разчитат на името си |
Комплексен |
Творческите компании могат да изразят своето изкуство със сложен дизайн |
Сериозен |
Някои компании предпочитат да представят бизнеса си сериозно пред аудиторията си |
Игрив |
Бизнесите, насочени към децата, ще искат да изберат забавна, безгрижна концепция |
2.3 Изберете Вашите цветове
Цветовете имат различни значения, така че ще искате да изберете цветове, които помагат да предадете чертите, които сте посочили в раздела по-горе.
Ако нямате предпочитания за цветове, кажете го :)
2.4 Изберете своя шрифт
Има много шрифтове, от които да избирате, и е добре, ако все още нямате предвид конкретен. Направете проучване за различните семейства шрифтове, за да разберете какво представлява всеки тип шрифт.
Ако нямате предпочитания за шрифт, кажете го :)
2.5 Посочете срок
Знаем, че бързате, но се опитайте да отделите възможно най-много време (или поне реалистична времева рамка). Вашето лого може да се нуждае от някои ревизии.
Ако отделите възможно най-много време, Вие ни позволявате да планираме и проектираме ефективно.
Моля, изпратете информацията по точки на office@update.bg или се свържете с нас ако имате нужда от помощ.
Те ни се довериха