SEO
Ключовата разлика между SEO оптимизация на уеб сайт и платената реклама е, че SEO оптимизацията включва „органично“ класиране, което означава, че не плащате, за да сте в това пространство. За да го кажем малко по-просто, SEO оптимизацията за търсачки означава да вземете част от онлайн съдържание и да го оптимизирате, така че търсачки като Google да го показват като резултат, когато някой търси ключова дума или фраза.
On-page
Създаване на качествено съдържание с цел подобряване на класирането. Настройване и оптимизиране на ключови думи, мета заглавия и мета описания наред с други фактори.
Off-page
Изграждане на взаимоотношения и създаване на съдържание извън уеб сайта или онлайн магазина с цел генериране на backlinks.
Мониторинг
Регулярно проверяване и мониторинг на постигнатите резултати.
Отчетност
Изготвяне на формуляри за персонализирана отчетност.
Те ни се довериха
Анализ
Анализиране на текущото състояние на уеб сайта или онлайн магазина. Анализ на конкуренцията с цел осведоменост.
Стратегия
Въз основа на анализа създаваме детайлна стратегия и план за оптимизиране.
Изпълнение
Пускаме в изпълнение планировката, която сме създали.
Надграждане
Регулярно проверяваме състоянието и създаваме нов план за надграждане.